Narrow your search

Library

EhB (4)

Arteveldehogeschool (3)

KBR (2)

KDG (2)

VIVES (2)

Hogeschool Gent (1)

LUCA School of Arts (1)

Odisee (1)

Thomas More Kempen (1)

Thomas More Mechelen (1)

More...

Resource type

book (4)


Language

Dutch (4)


Year
From To Submit

2018 (1)

2015 (1)

2014 (1)

2012 (1)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by

Book
Startersgids UNIZO : de basis voor elke startende en jonge ondernemer
Authors: --- ---
Year: 2015 Publisher: Brussel UNIZO

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Ondernemen --- Zelfstandigen --- KMO's


Book
Winkelpersoneel vinden, houden en motiveren : zo maakt u het onderscheid met uw personeelsbeleid
Author:
ISBN: 9789491463044 Year: 2012 Volume: *1 Publisher: Brussel Minerva

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Worstelt u als retailer ook zo met uw personeelsbeleid ? Mensen vinden, houden, en vooral motiveren, lijkt het moeilijkste wat er is. Maar is dat ook effectief zo ? Wat is het geheim van de winkeliers die er wél in slagen het beste uit hun medewerkers te halen en daardoor te excelleren in kwaliteit en klantvriendelijkheid ? In deze retailpocket gaan we samen met u op zoek naar de antwoorden. We helpen u heel concreet uw eigen personeelsbeleid naar een hoger niveau te tillen, zodat ook uw medewerkers met meer enthousiasme en inzet op de winkelvloer staan.In deel 1 inspireren we u met enkele boeiende ideeën over personeelsbeleid van gerenommeerde management-experts als Thomas Peters. Nee, geen hoogdravende theorieën, maar heel praktische, onmiddellijk bruikbare 'kapstokken' om uw personeelsbeleid aan op te hangen.In deel 2 vertelt retailer Tony Mertens u heel openhartig hoe hij die 'kapstokken' met succes gebruikt in zijn eigen bedrijf. Lees het boeiende verhaal van zijn open bedrijfscultuur, waarbij elke medewerker, van de magazijnier tot de winkelmanager, wordt erkend als 'expert' binnen zijn eigen vakgebied, met een eigen speelveld en verantwoordelijkheden.In deel 3 is het helemaal aan u. U vindt er niet alleen praktische tips en checklists, maar ook handige documenten waarmee u uw eigen personeelsbeleid kan bijkleuren, met meer gemotiveerde en beter presterende medewerkers tot gevolg. U vindt alle modeldocumenten tevens op de cd-rom bij dit boek, van waar u ze zo vaak kan afdrukken en aanpassen als u wil.Bron : http://www.uitgeverijminerva.be


Book
Calimeromarketing 3.0 : slimme on- en offline marketing voor ondernemers en ZZP'ers
Author:
ISBN: 9789055949175 Year: 2014 Publisher: Utrecht Scriptum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De Calimeromarketingboeken zijn al bijna tien jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Wars van moeilijke theorieën en ingewik-kelde modellen gaan ze terug naar waar marketing echt om draait. Uitgaan van je eigen kracht en zorgen dat mensen of organisaties juist met jou zaken willen en blijven doen.Na de bestsellers Calimeromarketing uit 2004 en Calimeromarketing 2.0 uit 2009 leven we inmiddels in de 3.0-netwerkeconomie. Een tijd die slimme ondernemers (en werknemers die zich ondernemer voelen) enorme kansen biedt. Maar ook een tijd waarin internet steeds belangrijker is geworden in de strijd om de klant. Wil jij weten hoe je met eenvoudige marketing, en met een Calimerobudget, ervoor zorgt dat klanten zelf bedenken dat ze juist met jouw bedrijf zaken willen doen? Dan gaat de tijd die je stopt in dit boek lezen je geld opleveren.Bron : http://www.scriptum.nl


Book
Start-up survival : tacticals van 50 topondernemers
Authors: ---
ISBN: 9789401450447 9401450447 Year: 2018 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De ultieme praktijkgids voor startende ondernemers met ambitieHoe kun je je start-up laten groeien ?Hoe zet je je product in de markt ?Hoe kun je investeerders overtuigen om mee te stappen in je start-upverhaal ?Als startende ondernemer is het niet eenvoudig om van je unieke droom een succes te maken. De eerste jaren krijg je te maken met veel onzekerheden. Het is vaak schipperen tussen klanten, je eigen team, de financiële balans en je privéleven.Start-up survival loodst je door de vier cruciale fasen van oprichting, de markt betreden, groeien met of zonder investeerders en ten slotte de vraag of je je bedrijf verkoopt of verder blijft groeien. Vijftig topondernemers en -investeerders delen zowel hun successen als valkuilen voor de startende ondernemer.Dit boek koppelt waardevolle inzichten aan best practices. Aan de hand van veelgestelde vragen en do's-and-don'ts biedt het concrete handvatten in elke fase van je onderneming.Bron : http://www.lannoo.be

Listing 1 - 4 of 4
Sort by